Už druhýkrát si EKOBAL prebral ocenenie Slovak Superbrands v segmente B2B. Slávnostné odovzdávanie cien sa tento rok nieslo v duchu COLERE, ktorého význam je pestovať, starať sa, vzdelávať či meniť zlé na dobré.
7. ročník galavečera sa opäť konal v priestoroch hotela Radisson BLU Carlton v Bratislave za účasti zástupcov ocenených firiem v kategórii B2B a B2C. Cenu prebrala z rúk regionálneho riaditeľa Superbrands CEE Andrása Wiszkidenského obchodná riaditeľka a konateľka spoločnosti EKOBAL Alexandra Kašjaková, ktorá za prejavenú dôveru a ocenenie značky poďakoval obchodným partnerom a zamestnancom spoločnosti.
Obhájenie ocenenia Business Superbrands je dôkazom, že i malá firma môže byť silnou značkou. Prioritou spoločnosti EKOBAL vždy bolo zodpovedné podnikanie a to nielen k obchodným partnerom, ale aj k prírode a životnému prostrediu. Preto aj motto eventu COLERE korešpondovalo s filozofiou našej spoločnosti: starať sa o vlastných zamestnancov i obchodných zamestnancov, pestovať a rozvíjať vzájomné vzťahy a dôveru, sledovať a učiť sa nové trendy a posúvať sa tak stále ďalej. Kvalitná značka je totiž postavená na úprimnosti a dôvere.
Slávnostným odovzdávaním cien i tento rok sprevádzal Juior a o program sa postarala mladá hudobná skupina Tolstoys, ktorá ponúkla zrelo znejúci dream pop s prvkami akustickej hudby aj elektroniky. Príjemný večer, strávený v spoločnosti elitných značiek bol pre nás odmenou z, medzi ktorými boli naši tentokrát sme strávili príjemný večer, z ktorého sme odchádzali s pocitom hrdosti, že značka EKOBAL patrí na Slovensku medzi elitu.
Medzinárodný program oceňovania značiek pečaťou Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou hodnotenia obchodných značiek. Viac ako 20 rokov udeľuje úspešným a progresívnym spoločnostiam z 87 krajín prestížne ocenenia na základe zjednotených kritérií. Do výberu Superbrands sa nedá prihlásiť. Značky sa hodnotia podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na našom trhu. Aby sa značka stala členom elitného klubu Superbrands musí mať vysokú kvalitu a vynikajúce renomé.
Výber TOP brandov prebieha v troch fázach: najskôr spracujú organizátori zoznam všetkých značiek na slovenskom trhu, spoločnosť Bisnode následne zosumarizuje a vyfiltruje obchodné výsledky jednotlivých spoločností a GfK zrealizuje prieskum verejnej mienky, v ktorom respondenti zúžia výber najlepších značiek. Posledným krokom je rozhodnutie poroty Brand Council, zloženej z odborníkov z oblasti biznisu, brandingu a marketingu, ktorá vyberie značky pre udelenie zlatej pečate.