Založili ste si internetový obchod a potrebujete baliť a odosielať objednaný tovar? Aby ste nemuseli prácne vyhľadávať každý obalový materiál zvlášť, pripravili sme pre Vás záložku "Obaly pre Váš e-shop". Na jednom mieste nájdete základný sortiment pre kvalitné zabalenie zásielky.
Balenie je jedným z najdôležitejších spôsobov, ako Váš online obchod interaguje so spotrebiteľmi. Okrem primárnej funkcie, ktorou je ochrana tovaru, vypovedá balík o úrovni e-shopu, odráža vzťah k zákazníkom a pri starostlivo zvolenom balení môže byť dokonca rozbaľovanie balíka estetickým zážitkom.
Prioritou pri zasielaní tovaru (nielen z internetového obchodu) je zabezpečiť, aby bol balík doručený bezpečne a v poriadku, bez poškodenia obsahu. Je potrebné vziať do úvahy všetky nástrahy, ktoré na balík počas jeho cesty číhajú a tomu prispôsobiť aj balenie. To musí odolať namáhaniu počas automatizovaného a mechanického triedenia, manipulácie a prepravy.
AKO SPRÁVNE ZABALIŤ BALÍK?
1. Používajte nové krabice s viacvrstvového kartónu. Opätovne použité krabice môžu byť poškodené a najmä krehký tovar neochránia dostatočne. | 2. Medzery medzi tovarom a stenami krabice zaplňte výplňovým materiálom. Každá vrstva výplne predstavuje ďalšiu vrstvu ochrany. |
3. Oblepte všetky spojované diely, príp. rohy balíka silnou lepiacou páskou. Kartón tak spevníte a zaistíte proti otvoreniu. | 4. Odmerajte a odvážte balík. Pamätajte, čím väčšie rozmery a hmotnosť, tým väčšie náklady na prepravu. |
5. Napíšte adresu odosielateľa a príjemcu, prípadne vytlačte štítok s číselným kódom. | 6. Na vonkajšiu stenu balíka nalepte obálku a vložte do nej sprievodné doklady. Pri zahraničných zásielkach tak nebudú musieť colníci balík otvárať. |